جدیدترین روش رفع غبغب | هزینه اندولیفت غبغب در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بیماری های پوست / جدیدترین و موثرترین روشهای لیفت غبغب

جدیدترین و موثرترین روشهای لیفت غبغب

غبغب مشکل رایجی است که روی چهره تأثیر زیادی دارد و حتی ممکن است شما را پیرتر از آنچه که هستید نشان دهد. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که لایه‌ای از چربی در زیر چانه شما تشکیل می‌شود. غبغب غالباً به دلیل افزایش وزن رخ می‌دهد؛ اما همیشه این‌طور نیست. ژنتیک، سیگار کشیدن، آسیب‌های نور خورشید و برخی آلودگی‌های محیطی نیز می‌تواند باعث تسریع روند پیری پوست و در نتیجه از بین رفتن حالت ارتجاعی آن و ایجاد غبغب شود. در همه این موارد می‌توان از لیفت غبغب به‌عنوان روشی مطمئن برای از بین بردن غبغب و جمع کردن پوست این ناحیه استفاده کرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

این کار باعث ایجاد زاویه چانه و خط فک شده و خطوط چهره شما را طبیعی‌تر می‌کند. در بعضی موارد لیفت غبغب باعث می‌شود که صورت شما لاغرتر و جمع‌تر به نظر برسد. لیفت غبغب را می‌توان با استفاده از روش‌های بدون جراحی انجام داد. در روش‌های بدون جراحی معمولاً پزشک از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند.

علت ایجاد غبغب

سن

پوست می تواند با بالا رفتن سن، خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد و این قضیه می تواند منجر به ظاهر شدن پوست اضافی یا افتادگی شود و ممکن است به ایجاد غبغب کمک کند.

رژیم غذایی و وزن

در حالی که افزایش وزن همیشه دلیل بر ایجاد غبغب نیست؛ اما می تواند به ایجاد آن کمک کند. رژیم غذایی پر کالری، غذاهای فرآوری شده و چربی های ناسالم ممکن است بر افزایش وزن تأثیر بگذارند.

ژنتیک

ژن ها ممکن است در ایجاد غبغب برای هر فرد نقش داشته باشند. افرادی با سابقه خانوادگی پوست کم ارتجاع یا داشتن سابقه غبغب بیشتر در معرض ابتلا به این عارضه قرار دارند.

وضعیت بدن

وضعیت و سبک نامناسب زندگی می تواند عضلات گردن و چانه را ضعیف کند. این ممکن است به مرور زمان به ایجاد غبغب کمک کند؛ زیرا در صورت عدم استفاده از عضلات، پوست اطراف خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

لیزر اندولیفت در اصفهان توسط دکتر هما فاتحی انجام می شود. زیباجویان عزیز می توانند جهت مشاوره و تعیین نوبت برای جوانسازی با لیزر اندولیفت، تزریق ژل و چربی، لیزر موهای زائد و ... با شماره تلفن 32245018 - 031 تماس حاصل فرمایند.

مزایای لیفت غبغب بدون جراحی

  1. حداقل زمان استراحت در مقابل جراحی
  2. هزینه ممعمولاً کمتر از جراحی است.
  3. خطر عوارض کمتر از جراحی
  4. پاسخ دهی در کوتاه مدت
  5. عدم نیاز به بیهوشی

اندولیفت جدیدترین متد لیفت و رفع غبغب

اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و مشابه پروسیجرهای جراحی ولی بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد. همچنین این لیزر با ایجاد حرارت در لایه میانی پوست ، باعث تحریک تولید و بازسازی رشته های کلاژن میشوند که مسئول الاستیسیته و کشسانی پوست می باشند.

روشهای لیفت غبغب

روشهای لیفت غبغب

تزریق فیلر

پرکننده پوست در گونه‌ها، خط فک و چانه می‌تواند به‌طور نامحسوس مقداری از پوست شل زیر چانه‌ را بالا بکشد. این درمان بدون نیاز به جراحی، در یک زمان سریع، خط فک بهبود یافته و ظاهر زیبایی به فک و چانه می بخشد.

مزوتراپی

با استفاده از این روش می‌توان رسوبات چربی بسیار مقاوم را از بین برد. در این روش یک سری تزریقات میکرو در محل تجمع چربی انجام می‌شود که این تزریقات به انحلال و در هم شکستن سلول‌های چربی کمک می‌کنند. به روند شکستن و انحلال سلول‌های چربی اصطلاحاً لیپولیز گفته می‌شود. در جلسه‌ی درمانی، محلول مزوتراپی در بین لایه‌های بافت‌ها همبند در غبغب تزریق می‌شوند. انجام این تزریق تقریباً بدون درد است و در صورت ترجیح بیمار نیز قبل از آن، از کرم بی حس کننده روی پوست استفاده می‌شود. داروی تزریق شده، موجب بروز واکنش‌های شیمیایی می‌شود که روند فیزیولوژیکی بدن برای سخت کردن دیواره‌ی سلول‌های چربی را درست برعکس می‌کند و در نتیجه سلول‌های چربی در ناحیه غبغب در هم شکسته می‌شوند.

اندولیفت

اندولیفت با استفاده از لیزر انجام شده و روشی کم تهاجمی است که افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در چانه و گردن را اصلاح می‌کند. علاوه بر این، بازسازی پوست را سرعت بخشیده و شلی پوست صورت و گردن را کاهش می دهد. نتایج روش اندولیفت نه تنها بلافاصله قابل مشاهده است، بلکه تا چند ماه پس از انجام این روش بهبودی کامل مشاهده می شود، این روش باعث می شود که کلاژن اضافی در لایه های عمیق پوست ساخته شود.

تزریق کایبلا (داکسی کولیک اسید)

پس از تزریق کایبلا در سلول‌های چربی زیر چانه، این سلول‌ها متلاشی و تخریب می‌شود. کایبلا با استفاده از داکسی کولیک اسید، یعنی ماده‌ای شیمیایی فرمول‌بندی شده است که بدن آن را به طور طبیعی برای حل کردن و جذب چربی اضافی تولید می‌کند. این روش برای رفع غبغب مناسب است. چربی نابود شده در اثر تزریق به طور طبیعی از بدن دفع می‌شود و در نتیجه چربی اضافی غبغب به مرور از بین می‌رود.

هایفوتراپی

امواج اولتراسوند با شدت بالا و به روشی کنترل ‌شده به ناحیه تحت درمان تابانده می‌شوند و به طور کنترل‌شده، آسیب‌های میکرو در لایه‌های زیرین پوست ایجاد می‌کنند. در پاسخ به این آسیب‌ها، روند بهبودی و بازسازی در پوست آغاز می‌شود و در نتیجه چربی‌های تجمع یافته در هم شکسته شده و پوستی که قبلاً حالت شل شدگی داشته بود، جمع می‌شود و بافت آن انسجام پیدا می‌کند. ایجاد آسیب کنترل‌شده به بافت‌ها همچنین موجب تولید کلاژن جدید رد پوست می‌شود. بنابراین روش ‌هایفوتراپی نه تنها غبغب را به نحو مؤثری از بین می‌برد بلکه با تحریک تولید کلاژن، موجب جوانسازی پوست و ایجاد فرم بهتر در ناحیه گردن و زیر چانه می‌شود. در روش هایفوتراپی به لایه‌های فوقانی پوست یعنی درمیس و اپیدرمیس هیچ آسیبی وارد نمی‌شود و بنابراین این روش کاملاً ایمن بوده و مدت زمان ریکاوری پس از آن نیز بسیار کوتاه است.

رادیوفرکوئنسی

در روش رادیوفرکوئنسی یا آر اف از انرژی امواج رادیوفرکوئنسی برای گرم کردن و منقبض کردن بافت‌ها استفاده می‌شود. این گرمایش همچنین موجب شکسته شدن سلول‌های چربی و رشته‌های سلولیتی شده و جریان خون را در ناحیه مورد نظر افزایش می‌دهد. امواج رادیوفرکئونسی بدون آسیب رساندن به پوست، لایه‌های زیرین آن را گرم می‌کنند و سلول‌های چربی را در هم شکسته و موجب تحریک پوست به تولید کلاژن می‌شوند. کلاژن موجب بهبود انسجام بافت پوست شده و شل شدگی و افتادگی پوست را برطرف می‌کند. از روش رادیوفرکائنسی می‌توان در از بین بردن غبغب و چربی‌های اضافه زیر چانه استفاده کرد. این روش بسیار ایمن بوده و به مدت زمان بسیار کوتاهی برای بهبودی نیاز دارد.

اولتراسوند کویتیشن

دستگاه‌های اولتراسوند کویتیشن از امواج صوتی با فرکانس بالا برای از بین بردن سلول‌های چربی موجود در ناحیه غبغب استفاده می‌کنند. این امواج موجب می‌شوند که سلول‌های چربی، محتویات خود را بیرون بریزند و سپس چربی بیرون رانده شده از سلول‌ها که حالا نوعی ماده زائد محسوب می‌شود، توسط سیستم لنفاوی بدن جذب می‌شود و سیستم لنفاوی این چربی‌ها را در بدن به گردش در می‌آورد تا جایی که توسط کبد تجزیه شوند و در نهایت از طریق تعریق، ادرار و مدفوع از بدن دفع شوند.

لیزر لیپولیز

با استفاده از انرژی حرارتی لیزر، چربی‌های اضافی را ذوب کرده. ازآنجایی‌که فیبر لیزری بسیار نازک است و می‌تواند چربی‌های گردن را به‌راحتی ذوب نماید، با استفاده از یک لوله بسیار نازک با قطری حدود ۲.۵ میلی‌متر می‌توان چربی‌های اضافی گردن را رفع نمود. علاوه بر آن حرارت ایجاد شده می‌تواند قدرت و استحکام پوست را افزایش داده و به جمع شدن آن کمک نماید. در درمان لیپوساکشن به کمک لیزر، در اغلب موارد تنها از مقداری بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. در این فرایند درمانی، تنها چربی‌های اضافه برداشته می‌شود، در این روش پوست اضافه حذف نشده و خاصیت ارتجاعی پوست نیز افزایش نخواهد یافت.

نخ لیفت

این روش از جمله روش‌های کم تهاجمی برای لیفت غبغب است که در مدت زمان 30 تا 45 دقیقه و با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این روش از نخ‌های PDO استفاده می‌شود. این نخ‌ها درواقع همان نخ‌های بخیه قابل جذب هستند که از اسید پلی اتیلن ساخته شده‌اند. به همین دلیل می‌توان گفت که ماندگاری لیفت غبغب با نخ بین 1 تا 2 سال و حتی بیشتر است. برای انجام این روش نخ‌ها با استفاده از سوزن‌های ظریفی از محل‌های مشخص شده وارد شده و پوست ناحیه غبغب را به اندازه موردنیاز می‌کشند. این کار باعث می‌شود که میزان تولید کلاژن در پوست افزایش پیدا کرده و پوست، مجدداً حالت ارتجاعی خود را به دست آورد. در نتیجه این عمل افتادگی ناحیه غبغب از بین رفته و چهره جوان‌تر، جذاب‌تر و حتی لاغرتر به نظر خواهد رسید.

مراقبت های قبل و بعد از لیفت غبغب بدون جراحی

پیش از لیفت غبغب برای کمتر کردن یا از بین بردن عوارض احتمالی این موارد را رعایت کنید:

رعایت این نکات نیز پس از لیفت غبغب ضروری است:

ماندگاری لیفت غبغب

ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. مدت زمان ماندگاری رفع غبغب بسته به روش مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. برای مثال روش‌هایی مانند تزریق فیلر و رفع غبغب با نخ‌های لیفت، ماندگاری کمتری دارند. به این نکته توجه کنید که نمی توان جلوی روند افزایش سن و افتادگی پوست را گرفت، بلکه تنها می‌توان آن را به تعویق انداخت. به همین دلیل ماندگار‌ترین روش‌های رفع غبغب نیز ممکن است بعد از چند سال نیاز به تکرار داشته باشند.

عوارض لیفت غبغب بدون جراحی

درصورتی‌که لیفت غبغب را در مرکزی معتبر انجام دهید، عوارض کمی را تجربه خواهید کرد. قرمزی، تورم، کبودی و التهاب در ناحیه لیفت از شایع‌ترین عوارض لیفت غبغب است. این عوارض معمولاً پس از چند روز به‌طور کامل برطرف می‌شوند؛اما اگر عوارض بیشتر از دو هفته طول کشید به پزشک خود اطلاع دهید.

هزینه لیفت غبغب بدون جراحی

اینکه شما در چه شهری زندگی می‌کنید و در کدام کلینیک لیفت غبغب را انجام می‌دهید، می‌تواند از عوامل مؤثر بر هزینه‌های لیفت غبغب باشد. علاوه بر آن میزان تخصص و مهارت پزشک نیز باعث متفاوت شدن هزینه‌های لیفت غبغب می‌شود. در کنار این‌ها میزان افتادگی پوست بیمار، سن، نوع پوست، تعداد جلسات موردنیاز برای درمان و مقدار چربی موجود در ناحیه غبغب نیز از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت لیفت غبغب هستند.

برای آگاهی از همه نکات تزریق ژل لب روسی ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031
موبایل مطب : 09135116500


درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :خرسند [ 1402-08-15 ]
آقای دکتر سلیمانی بهترین دکتر پوست در اصفهان هستند من تمام خدمات زیبایی رو فقط پیش دکتر انجام میدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود؟میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام میشود؟

میکرودرم ابریژن یکی از بی عارضه ترین و مؤثرترین روش‌های لایه‌برداری پوست است که به روش سندبلاست عمل کرده و از طریق پاشیدن تحت Force کریستال‌های آلومینیوم (کروندم) روی پوست و وکیوم هم‌زمان، لایه‌برداری می‌کند ... ادامه مطلب

اقدامات لازم بعد از کاشت مو به روش FITاقدامات لازم بعد از کاشت مو به روش FIT

جهت دریافت بهترین نتیجه بعد از کاشت مو رعایت یک سری نکات یا در واقع مراقبت‌های بعد از کاشت مو ضروری می‌باشد.بعد از انجام هر عمل جراحی یا سرپایی بیمار باید مراقبت‌هایی را جهت تسریع در روند بهبودی و کسب نتیجه حداکثری انجام دهد. کاشت موهم از این قاعده مستثنی نیست. ... ادامه مطلب

پاکسازی پوست چگونه انجام میشود؟پاکسازی پوست چگونه انجام میشود؟

پاکسازی به معنای از بین بردن یا حذف مواد آرایشی، عرق، چربی، آلودگی و سلول‌های مرده از سطح پوست است. این کار، پوست را شاداب کرده و کمک می‌کند که پوست به اصطلاح نفس بکشد. ... ادامه مطلب

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورتهایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت

هایفوتراپی یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. به کمک این روش، پیشرفت علائم کهولت در پوست متوقف می‌ شود و قابلیت انعطاف‌ پذیری پوست صورت، گردن و آرواره‌ ها افزایش می‌ یابد. ... ادامه مطلب