افتادگی سینه را درمان کنیم
سریعترین راه حجم دهی گونه
بهترین درمان گودی زیر چشم با افزایش سن
بهداشت ، استخر ، تابستان
ضد آفتاب مناسب
فرم چانه در زیبایی
آفتاب سوختگی

افتادگی سینه را درمان کنیم

افتادگی سینه در خانم ها بسیار رایج است و گاه براعتماد به نفس آنها تاثیرنامطلوبی میگذارد . آرزوی هر خانمی از خانم های جوان و دوشیزه گرفته تا خانم های میانسال و حتی سالمندان این است که اندامی شل و افتاده نداشته باشند بلکه سینه ای سفت و برجسته داشته باشند. بسیاری از عوامل باعث افتادگی میشوند مانند :شیر دهی، بالا رفتن سن ،یائسگی ، کاهش وزن و.... در این مقاله سعی داریم راهکارهایی برای سفت کردن سینه بگوییم :

ماساژ گرم با روغن های طبیعی : روزانه 10 دقیقه با روغنهایی مانند زیتون با حرکت دایره ای روبه بالا ماساژدهید این کار باعث گردش خون در سینه ها میشود .

سینه بند مناسب : از سوتین های مناسب استفاده کنید سوتین ها نباید شل و نه خیلی سفت باشند مخصوصا در هنگام ورزش کردن از سوتین های مخصوص ورزش استفاده کنید.

رژیم غذایی مناسب : رژیم غذایی شما باید سرشار از ویتامین Eو Dباشد.

وزن ثابت : همیشه سعی کنید وزنی ثابت داشته باشید و اگر تمایل به کاهش وزن دارید زیر نظر متخصص از ورزشها و کرم های لیفت مناسب برای جلوگیری از افتادگی سینه استفاده کنید.عادت کنید به صورت قائم بایستید زیرا باعث زیبا جلوه دادن سینه ها میشود.

تمرینات ورزشی : بعضی تمرینات ورزشی بسیار کمک کننده هستند مانند: به صورت طاق باز برروی زمین دراز کشیده وبا یک وزنه 1کیلویی در هر دست ،بازوها را به طرفین باز کنید و با کمی فاصله از زمین نگه دارید ،زانوها راخم کرده وشکم را منقبض کنید بازوها را از زمین بلند کنید و پایین بیاورید بدون تماس با زمین این حرکات را چندین بار در روز انجام دهید . (اگر وزنه ندارید می توانید از بطری اب و بعد از مدتی به جای اب در بطری شن بریزید). درهمان حالت به طوریکه وزنه ها در دستتان است دستها را رو به عقب برده و به حالت اولیه برگردانید. هردودست را از منطقه آرنج به هم قفل کنید( یعنی با دست راست آرنج دست چب و بالعکس) بعد دستها را به سمت هم فشار بدهید و تا 1دقیقه نگه دارید و رها کنید این کار باعث انقباض سینه ها میشود چند دقیقه بعد دباره تکرار کنید .درروز 15 تا 20 مرتبه انجام دهید. رو به دیوار ایستاده و دستها را عمود بر تنه به دیوار تکیه دهید .سپس با خم کردن آرنج ،سر و سینه را به دیوار نزدیک کنید وبا فشار دادن دستهای خم به دیوار به حالت اولیه برگردید و آرنج را صاف کنید این حرکت را چندین بار تکرار کنید. با انداختن حلقه های ورزشی سایز کوچک به دور بازو و چرخاندن آن، بازوها را به صورت دورانی حرکت دهید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید




نظرات کاربران درباره این مطلب :

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :