دکتر هما فاتحی

رزرو نوبت تلفنی

ساب سیژن

درمانی برای جای جوش

در اکنه هایی عمیق بدلیل التهاب شدید و طولانی در محل جای جوش ،چسبندگی ها و فیبروز متعدد موجب اتصال لایه سطحی پوست به بافت های همبند زیرین و کشیده شدن پوست به داخل می گردد که این اسکار های عمیق گاه در ابتدا با لیزر فرکشنال یا ار اف فرکشنال جواب خیلی خوبی نمیدهد و گاه لازم است ابتدا این اتصالات فیبروتیک بین لایه سطحی و عمیق پوست جدا شوند.در ساب سیژن که با دو روش نوکور و کانولا قابل انجام است با بی حسی موضعی و حرکت دادن کانولا یا سوزن مخصوص به نام نوکور موازی با سطح پوست و در زیر لایه سطحی آن ،این اتصالات جدا شده و سطح پوست بالاتر می اید و ظاهر بهتری پیدا میکند. بعلاوه به علت زخم و التهابی که در محل ایجاد می شود ،روند ترمیم در محل فعال میشود و کلاژن سازی در زیر بافت اسکار صورت می گیرد.

ساب سیژن نه تنها در درمان اسکار های عمیق جوش به کار می رود بلکه در افراد با چین های نازولبیال (خط خنده) و در اسکار های ناشی از اسیب ها و جراحت های پوستی و خطوط عمیق پوستی ناشی از افزایش سن نیز تاثیرات قابل ملاحظه ای دارد.

Telegram.me/DrHomaFatehi

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، جنب داروخانه سپاهان ، ساختمان سپاهان یک ، طبقه3

برای درمان لاغری صورت انتناسب بین بینی، چانه و لتناسب بین بینی، چانه و لخدمات مطبزمان مناسب جوانسازیصبحانهمقالاتاخرین مقالاتدانستنیها ی روزصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگر16 ماده غذایی که شما را جذفرم چانه در زیبایینکته ای مهم برای سلامت چشنحوه ارایش با ضد افتابآدرس مطب و ساعات حضور پزشبیوگرافی