درمان چروک دورچشم در اصفهان

بهترین روشهای درمان خطوط دور چشم

بهترینهای درمان چروک دور چشم

ناحیه اطراف چشم بعلت نازکی وشکنندگی پوست واستفاده زیاد از عضلات پیرامون چشم در صحبت وحرکات دور چشم وحرکات رفلکسی در این ناحیه ازجمله در معرض آفتاب مستعد ایجاد خطوط است وشاید بتوان گفت؛خطوط در این ناحیه سریعتر از سایر نواحی صورت ظاهر می شوند.
جهت پیشگیری از ایجاد این خطوط ؛درمان آلرژیهای اطراف چشم،استفاده ازکرمهای دور چشم مناسب،پرهیز از ماساژ شدید پوست این ناحیه،پیشگیری از آفتاب با عینک آفتابی ودر صورت لزوم مصرف ضدآفتاب دورچشم توصیه می شود.

روشهای درمان چروک دور چشم :
الف : پیشگیری از انقباض عضلات اطراف چشم با تزریق بموقع بوتاکس .تزریق بوتاکس قبل از ایجاد خطوط دراین ناحیه موجب پیشگیری ودرمان چروک دور چشم حتی قبل از ایجاد آن می شود.
ب : درمانهای کلاژنسازی جهت بهتر شدن قوام پوست

1- لیزر فرکشنال؛ این روش درمانی موجب کلاژنسازی در اطراف چشم و افزایش ضخامت پوست در این ناحیه و درمان چروک اطراف چشم می شود.به نحوی که گویا سن شما به چند سال قبل بازگشته است.
2- مزوتراپی این روش با تزریق مواد از جنس اسید هیالورونیک بافت ضخیم تر شده وموجب درمان چروک دور چشم می شود.
3- میکرونیدلینگ دراین روش جراحتهای کوچکی در پوست ایجاد شده وبافت ترمیمی در این ناحیه تشکیل می شود .این بازسازی بهتر شدن ودرمان چروک دور چشم را بدنبال دارد.
4- پی ار پی که با کلاژن سازی موجب ضخامت پوست و کمک به درمان چروک اطراف چشم میشود.
5- کارگذاشتن نخ های قابل جذب اطراف چشم ، این نخ ها بعلت کلاژن سازی موجب سفتی پوست اطراف چشم میگردد .وجود نخها موجب ایجاد التهاب موضعی وهجوم سلولهای التهابی به محل و آغاز یک روند درمان چروک دور چشم می شود
6- آراف فرکشنال این دستگاه با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی موجب جوانسازی پوست وایجاد یک روند نوسازی بافت ودر نتیجه کمک موثری در درمان چروک دور چشم خواهد شد.

درموارد خطوط عمیق معمولا روشهای فوق به صورت ترکیبی پیشنهاد میگردد.بیاد داشته باشید که شروع درمان چروک دور چشم در مراحل ابتدایی بهبودی سریعتر به همراه خواهد داشت