دکتر هما فاتحی
چگونه پوست دست جوانتر و شادابتری داشته باشیم؟
درمان اگزما دست

علائم حساسیت پوست دست ، خشکی، خارش و قرمزی است که همراه با ورقه شدن پوست نوک انگشتان و کف دست و ترک خوردن پوست بویژه در نواحی چین ها و زخم شدن . . .

کلوئید چیست ؟

کلوئید یا به اصطلاح عامیانه گوشت اضافه، بافتی است که به علت عکس العمل پوست در برابر آسیب خارجی ایجاد میشود و بافت همبند بیش از حد رشد میکند . . .

ساب سیژن

در اکنه هایی عمیق بدلیل التهاب شدید و طولانی در محل جای جوش ،چسبندگی ها و فیبروز متعدد موجب اتصال لایه سطحی پوست به بافت های همبند زیرین و کشیده شدن پوست به داخل می گردد که. . .

استخر در تابستان

اولین خطری که در استخرها بیشتر متوجه شناگران میشود بدلیل تماس مکرر با کلر آسیب جدی است که به پوست و موی آنها میرسد . . .

دانستنی هایی درباره بیماری زونا

پس از ابتلا به ابله مرغان این ویروس در بدن در سلولهای عصبی ناحیه نخاع غیر فعال باقی می ماند تا زمانی که به علت یک عامل تحریکی و یا تضعیف شدن سیستم ایمنی بدن دوباره فعال شود

ریزش مو ی سکه ای

ریزش مو یکی از مشکلات اکثر مردم است که سنین مختلفی را میتواند درگیر کند.یکی از انواع شایع این ریزش ها ریزش سکه ای مو است که از هر سنی میتواند شروع شود . . .

مقالات دانستنی ها

لطفا رژیم لاغری نگیرید . تعریق زیاد . مبتلایان به جوش .تقویت مو . پوست و . . .

مقالات دورچشم

تیرگی دور چشم . بهترین راه جوانسازی . درمان چین و چروک و . . .

مقالات درباره بیماری ها

روزاسه . درماتیک سبوریک . پسوریازیس . زگیل تناسلی . کلوئید و . . .

درباره روزاسه بیشتر بدانیم؟

یک بیماری عروقی و شایع پوستی است که سبب قرمزی و تورم صورت میشود .اغلب از آن با نام اکنه بزرگسال یاد میکنند. . .

بیماری درماتیت سبورئیک چیست ؟

درماتیت سبورئیک یک بیماری التهابی حاد یا مزمن با علت ناشناخته است که به طور مشخص محدود به مناطقی از پوست که غدد سباسه یاچربی دارد مانند صورت . . .

درباره پسوریازیس چه میدانید ؟

پسوریازیس یک اختلال مزمن ،التهابی و پوسته دار است که چرخه زندگی سلولهای پوستی را بهم میزند این .بیماری مزمن است و دوره های بهبود وعود

بیست نکته ی طلایی درمبتلایان به جوش صورت

ژنتیک درابتلابه جوش تاثیر قابل ملاحظه ای دارد.خود راباسایرین مقایسه نکنید.دربرخی افرادجوش صورت دوران گذرایی دارد وبر خی افراد چندین سال با جوش صورت مواجهند

رمز شاد زیستن

یکی از رموز شاد زیستن ورزش منظم و در نتیجه سلامت جسمی و احساس موفقیت و یکی از رموز موفقیت در زندگی مطالعه هر چه بیشتر کتابهای خوب و آموزنده است .

درباره زگیل تناسلی چه می دانید؟

زگیل تناسلی یک بیماری با ضایعات با اشکال متنوع از ضایعات برجسته براق کوچک یک الیدومیلی متر تا ضایعه برجسته مخملی شکل